چرا: کاربران با سردرد نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

چرا: کاربران با سردرد نارسایی کلیهنارسایی کلیه به معنی بیماران نارسایی کلیوی شدید، عملکرد کلیه به طور جدی آسیب دیده بود، بدن به اندازه کافی نمی توانید فیلتر سموم. بنابراین، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، بسیاری علائم آشکار، از جمله سردرد را تامین کند.

سردرد در بیماران با نارسایی کلیه ممکن است کیفیت زندگی، مانند تاثیر بر خلق و خوی بیمار تاثیر می گذارد، و حتی خواب و غیره. پس چرا: کاربران مبتلا به نارسایی کلیه یک سردرد؟

در واقع، بسیاری از عوامل است که می تواند سردرد در بیماران با نارسایی کلیه شود: ایسکمی کلیوی و هیپوکسی ممکن است به ترشح رنین آنژیوتانسین و منجر شود. بنابراین، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است که اغلب با فشار خون بالا همراه است، فشار خون بالا برای بیماران خطرناک است، زیرا می تواند مشکلات جدی شود. هنگامی که فشار خون بیمار بیش از حد بالا است، این می تواند به اسپاسم عروق خونی از بیمار، سردرد، سرگیجه، تهوع، استفراغ، و سایر علایم منجر شود. علاوه بر این، فشار خون بالا می تواند فیبروز کلیوی را تسریع بخشد. مقدار زیادی از محصولات متابولیک انباشته شده در خون بیماران مبتلا به نارسایی کلیه.

در حالی که برخی از سموم ممکن است سیستم عصبی بیمار، که می تواند به بسیاری از مشکلات، مانند سردرد، سرگیجه، خواب آلودگی، و دیگران منجر آسیب برساند.

با این حال، به درمان فشار خون بالا نیاز به استفاده از طب میکرو چینی، علاوه بر طب میکرو چینی، ما نیز طب سوزنی، حمام درمانی، و غیره که

در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه در بیمارستان که درمان ما را دریافت، شرایط در حال حاضر بهبود یافته است. به عنوان مثال Maddie با گلومرولونفریت مزمن. این ثابت می کند که درمان ما موثر است، وضعیت خود را ممکن است با اثر بخشی درمان را بهبود بخشد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,سردرد ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: